Zašto sam se odlučio za Forever Living Products?

Zašto i od kuda ja u svijetu MLM businessa?



Često se osjećam kao najsretnija osoba na svijetu.

Ali vjerujte mi ništa od toga nema veze sa srećom.
Kao maloljetnik ostao sam bez oca i ništa u životu nisam dobio bez rada.
Kao dijete odlučio sam da ću postati pobjednik u ovom životu, samo nisam znao kako će to izgledati.

Sa 19 godina upoznao sam osobu sa kojom dijelim ovaj život i zajedno imamo troje prekrasne djece.

U 10 godina našeg privatnog biznisa imali smo puno uspješnih pothvata.

Najveća promjena u životu nam se dogodila kada smo 2011. upoznali kompaniju pod nazivom Forever Living.

Osnovana je prije više od 36 godina. Jedna od najvećih kompanija u najbrže rastućoj industriji našeg vremena - zdravlje&wellness, sa glavnim proizvodom Aloe Vera Gelom.

Ponudili su nam priliku za početak novog businessa. Prilika je izgledala odlično, a ja još do tada nisam pronašao način kako postati pobjednik, tako da nisam mogao odbiti priliku.

Radili smo dvije godine skraćeno radno vrijeme od 15 sati tjedno, gradeći naš posao koji nas je doveo do uspjeha.

Našoj djeci smo osigurali budućnost i sigurnost, a nama bogatstvo i miran san.


Ako mislite da ne može biti bolje. Čitajte dalje... 

Sada treniramo 8. osobu u našem timu da dođe do naše razine.

Imamo točnu formulu kako vas možemo dovesti do Managera - što je većini ljudi cilj, nemati šefa, te raditi skraćeno radno a imati dovoljno novaca da možete uživati u životu.

Možete raditi od kuće, kada vam odgovara da radite.

Nema više dugih dosadnih sastanaka, čestih poslovnih puteva, uredske politike i beskonačne količine e-mail-ova.

Ako želite znati više, možemo se povezati i vidjeti dali vi možete biti naš sljedeći business leader.

Ja ču vam postaviti nekoliko pitanja o vaše karakteru a ne o vašoj radnoj povijesti ili obrazovanju. Morate biti pozitivni i imati snažnu radnu etiku.

Morate imati interes pomagati drugima i voditi računa o svom zdravlju.

Ako nam odgovarate osobno ćemo vam biti mentori i pomoći ćemo Vam da uspijete i osvojite sve nagrade koje vas pripadaju.

Dobivate nevjerojatno visoke prihode, skraćeno radno vrijeme, rad od kuće, više vremena za djecu/obitelj/tekuće obaveze.

Za više informacija o pridruživanju našem timu, kontaktirajte me na telefon ili email.

Stjepan Beloša  +385911561596
stjepan@belosa.info

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako ostati motiviran i pobijediti samog sebe!

DESET GLAVNIH RAZLOGA, ZAŠTO NISTE VOĐA !

Aloe Vera gel – Čisti sok od središnjeg dijela lista Aloe vere